tjaa
har åkt snowboard i ca. 3 år nu, o har bestämt mig för att köpa en bräda. Så ja undrar om de e nån som har några bra tips på sköna brädor ?
Ja e 173cm och väger ca 55kg, har 40 i skor, o åker allround, mest pist men lite off-pist o lite hopp ibland. gilar mest ganska mjuka o lätthanterliga...