Tänkte uppdatera mitt brädinnehav då det kan bli några dagar i backen i vinter, har för närvarande en extrem e-line och har varit nöjd med den, gillar den hårda brädan! Provade min svågers K2 modell ******* som va sladdrig som ett A4 papper!
Såg på extrems hemsida att man kunde få justice...