Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Vi är tre tjejer som tänkte åka ner till St Anton den tredje februari. Vi letar desperat boende som är hyfsat billigt. Har ni något tips var ska man ska leta eller om det är någon som har tre sängplatser att hyra ut så hör gärna av er!
Mvh Ellen!