Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Är på g att köpa ryggskydd tänkt att användas till utförsåkning och mtb. Har fastnat för Komperdell Cross i väst-modellen. Skulle jag bara haft det till skidåkning hade jag inte tvekat, men jag är osäker på om det blir för varmt på sommaren. Någon som har erfarenhet eller tips...