Haka på mig då? Det var mig som Seabov tipsade om! Jag har en biljett till Tokyo den 9:e jan, hem den 23:e, och målet är Hakuba/ eventuellt något som kanske heter Myoko(?) där jag har en polare som kommer vara andra veckan jag är nere. Men Hakuba först å främst alltså. Skulle vara nice att dela...