jag haller pa att kopa nya byxor till mitt snowboardakande men min mamma fick for sig att det ar battre att kopa vanliga skidbyxor istallet eftersom att da kan man aka bade skidor och snowboard i samma par, det jag inte riktigt forstar ar att det inte ar mojligt att aka skidor i snowboardbyxor...