Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Håller själv på att jaga info om exakt samma pjäxa då jag bara provat den i butik och den kändes mycket bra. Jag åker idag på TLT6 Performance som är grym uppför men jag tycker den är för klen utför. Denna review på Wildsnow är upplysande. Lycka till...