Jo, det är riktigt segt. Har börjat premenuera på åka sidor i år. Jag fick lite av en chock när jag såg att nästa nummer kommer i september. Kan de inte åtminstånde printa ut ett nummer under sommaren. Behöver kanske inte vara något repotage med, det räcker att ta med lite sjyssta skidbilder och...