Jag hade tänkt åka till Nya Zeeland för skidåkning när jag går ut 3:an (går i 2:an för tillfället), då har jag det som projekt att ta reda på skidorter, priser mm. Tänkte höra om någon vet/har erfarenhetav skidåkning där.
Tacksam för all hjälp jag kan få så jag får en stadig grund att börja...