Jag är på jakt efter en bräda att ha i vinter och några år framåt.
Jag har inte åkt jättemycket, men är en helt okej åkare. Jag åker mest pistat, men planerar att åka lite off-pist.
Nu är det så att jag har hittat en bräda, en "extrem pleasure", förra årets modell.
Är detta en bra snowboard...