Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag var i dolomiti superski under sportlovet i år och bodde i Arabba. Vi åkte runt och provade i princip alla större orter i d.s. från cortina längst österut till val di fiemme åt andra hållet. Arabba och skicenter latemar/alpe cermis (val di fiemme) hade bäst åkning. övriga system var...