Sökresultat

  1. S

    Schysst snowboard t-shirt

    Jag tyckte den var schysst! Speciellt den gula med lila åkare på. Jävligt annorlunda färger vilket gör den unik, o de gillar jag som fan!! Inget annat att rekommendera för tillfället. Orkar inte surfa runt nu :P
Tillbaka
Topp