Sökresultat

  1. R

    Vikt fråga

    Fan.. börjar fundera om den är för lång för mig! läser man på nätet så ska man gå ner 3 cm på en banana? Stämmer detta eller kommer 159 bli bra? Jag har alltid enbart kört på 156 så vet inte av så mkt annat :) kom med förslag på hur jag ska göra för att bli nöjd:D kommer jag att kunna navända...
  2. R

    Vikt fråga

    blev en banan 159 :D känner mig toknöjd, hoppas att 159 inte bli för långt bara :)
  3. R

    Vikt fråga

    Ännu bättre :-) tack för svaren!
  4. R

    Vikt fråga

    Skönt att höra!! För kollar man på deras lista är idialvikten 100 lbs+, vilket blir ca 45kg :D Men, det står ju ett fint + bakom, och jag har svårt att tro att alla som köper bananen bara väger runt 50 pannor :P
  5. R

    Vikt fråga

    Tjena. Nu kommer det ännu en trökig brädfråga;-) Så här ligger det till, jag började åka bräda förra säsongen. Körde då årskort och utvecklades ganska mycket, (har åkt skateboard samt mycket skidor innan). Åkte då samt nu på en Ride Agenda 156! Köpte den billigt då ja inte visste om jag skulle...
Tillbaka
Topp