HitMe's episka telisskola tillbaks från de döda!

Ywiz
36 inlägg
Ywiz 36 inlägg 2 år sedan | Senast ändrad Ywiz (2 år sedan)

Till all er som såklart saknat HitMe's episka telisskola och ni andra som lyckats missa den!
Här är den uppgrävd från den världsvidaväbbens djupaste vrår sedan fortunecity gick i graven.
Håll tillgodo och skicka alla royalties till Mr HitMe om han fortfarande lever!
HitMe får gärna kontakta mig om han finner detta olämpligt eller vill ha tillgång till dessa filer!

Pdf version:
http://hem.bredband.net/johyve/HitMe/HitMe.pdf

Hela hemsidan i arkiverat format:
http://hem.bredband.net/johyve/HitMe/co … 02.warc.gz

Som kan öppnas med detta verktyg:
https://github.com/ikreymer/webarchiveplayer

Håll tillgodo!
/Johan

Ywiz Citera

Svar

johan
Online 2878 inlägg
johan 2878 inlägg 2 år sedan

@HitMe

Ywiz
36 inlägg

Jo - men han verkar inte speciellt aktiv nuförtiden...

Ywiz Citera
GNU
594 inlägg
GNU 594 inlägg 2 år sedan

Var det inte bättre förr? Med Hitme, jcm, leder och allt vad dom hette.
Eller så inbillar jag mig.

Leder
484 inlägg
Leder 484 inlägg 2 år sedan

@GNU sprit var billigare, ingen pk-maffia och snön låg djupare. Det var bättre före

Leder Citera
HitMe
557 inlägg
HitMe 557 inlägg 2 år sedan

Tackar, Ywiz. Jag har själv letat. Dags för en ny vers snart, tror jag.

Men vilka är de senaste trenderna värda att häckla?

HWC HitMe

HWC HitMe Citera
Ywiz
36 inlägg

Det var ett nöje och en ära!
Förfallet är väl snarast totalt sedan du skrev denna - skidorna har bäl blivit minst tre gånger så breda, selfiepinnar och gopros... Finns väl ett outömligt behov hos dagens oupplysta att få veta vad som verkligen gäller? Hög tid för några visa ord som kan vägleda oss in på den smala vägen de närmsta årtiondena precis som dina tidigare alster gjort.

Ywiz Citera
Leder
484 inlägg
Leder 484 inlägg 2 år sedan

HItMe, en tydlig trend är att det är alltför lite bar underkropp samt gin&vodka.

Det är för mycket selfiepinnar, gopros och energidryck! Ywiz verkar spanat på samma trend.

Häckla på HitMe!!

/Leder

Leder Citera
GNU
594 inlägg
GNU 594 inlägg 2 år sedan

Leder :

@GNU sprit var billigare, ingen pk-maffia och snön låg djupare. Det var bättre före

Jag fattar inte. Eller minns inte. Förr? Det var länge sen va?

Mountain_Man
4119 inlägg
Mountain_Man 4119 inlägg 2 år sedan

Lilla Julafton! smile Måste erkänna att jag inte riktigt orkar med poesin ... men lektionerna är lysande och minst lika aktuella idag som då ... Märkligt att det finns de som envisas med att knäböja (nåja, nog böjer de lite granna) sig ner för berget på korta kortsvängsskidor än idag. Kunde vara en god idé att trycka upp ett hundratal exemplar (fler behövs nog inte) av HitMes (ja nog ska det skrivas så) Telisskola och sprida till de som inte är upplysta. De lär samlas i norra Dalarna en gång om året och ha någon form av ceremoni, kan vara rätt tillfälle! Oyeah!

/MM

Går det att missförstå ... så är jag på! Citera
blom
311 inlägg
blom 311 inlägg 2 år sedan | Senast ändrad blom (2 år sedan)

Fantastiskt att det finns internet-arkeologer som är tillräckligt kloka för att spendera sin tid med att gräva fram den här typen av skatter. De bör bevaras för eftervärlden och jag ska genast kontakta min vän som jobbar på Riksantikvarieämbetet för att kunna spara detta kulturarv.

Nån som känner nån på UNESCO? De pysslar väl med världsarv?

blom
311 inlägg
blom 311 inlägg 2 år sedan | Senast ändrad blom (2 år sedan)

Mountain_Man :

De lär samlas i norra Dalarna en gång om året och ha någon form av ceremoni, kan vara rätt tillfälle! Oyeah!

/MM

Stämmer @Mountain_Man ! Platsen är Fjätervålen, där jag råkar ha tillgång till en liten hytta. Varje år kommer en betydande del av inkomsten genom att hyra ut till dessa löshälsåkare. Jag ska låta placera ett antal ex. där för vidare spridning i deras gille.

JCM
590 inlägg
JCM 590 inlägg 2 år sedan

Tack Ywiz. Minsann om jag inte nästan blev rörd till tårar över fyndet.

Ywiz
36 inlägg

Kul att det uppskattas! @JCM Det såg mörkt ut men nu ser framtiden ljus ut igen för kommande generationer.

Ywiz Citera
Ywiz
36 inlägg

Själv har man konstigt nog spenderat en hel livstid att försöka motbevisa påståendena om knäböjare... Någon som kan ställa en diagnos på det?
Som sådan är jag inte kapabel att bedöma mina endorfinnivåer på afterskin men i backen tror jag mig i alla fall kunna förnimma en gnutta glädje numera.
Tack för motivationen!

Ywiz Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook