pelov Medlem 2006-05-31 Någon som varit i stryn? #1 Någon som varit i stryn under öppninghelgen eller är där som kan uppdatera läget. Är det mycket snö? puder? parken klar?
Någon som varit i stryn under öppninghelgen eller är där som kan uppdatera läget. Är det mycket snö? puder? parken klar?
Marrccus Medlem 2006-05-31 Någon som varit i stryn? #2 snön e lägre än förra året men kan väll tänka mej att de är nåra meter ändå.. parken är öppen ! gå in o kolla allt på www.strynefjellet.com om du vill veta mer.. ska dit v.26 i sommar me friends.. läst till mej faktan än så länge.. peace
snön e lägre än förra året men kan väll tänka mej att de är nåra meter ändå.. parken är öppen ! gå in o kolla allt på www.strynefjellet.com om du vill veta mer.. ska dit v.26 i sommar me friends.. läst till mej faktan än så länge.. peace
F Filleeee Ny medlem 2006-06-01 Någon som varit i stryn? #3 Jag undrar om parken e öppen runt v.30 och finns de mkt snö då ?