Snö på sommaren!

Snö på sommaren!
de står ju på sidan att snön e hal å ska inte placeras på gång banor å att de tar flera år för den att försvinna å en flaska på ett kilo ska göra 150 liter snö å va kosta den typ 150 spänn plus frakt voro ju skit coolt

Snö på sommaren!
perfekt om den är hal, då glider det ju bra och allt, och om det tar lång tid för det att försvinna är det ju ännu bättre :D kanske, flaskan som kan rädda alla skidåkares sommar? :D haha, jag är fan sugen på en flaska...

Snö på sommaren!
men en enkilos flaska å frakten till sverige kostar cirkus 500 hundra spänn så om man går i hopp 5 stycken å beställer så blir de ju en hundrning de kan man ju offra även om de inte funkar men 150 kg snö de blir nog faan en jävligt skön rail session

Snö på sommaren!
jib_sebbe sa:
De där måste man ju ha..ska nog köpa en flaska så jag kan köra på min box hemma i trädgården :P
kanske ingen bra ide att ha det i trädgården .. du vet morsan kanske lackar när de e midsommar 2007 å de fortfarande e snö på gården ;)

Snö på sommaren!
haha ja fyfan. nej seriöst, när jag får mitt nya kort tror jag fan jag ska beställa en flaska. måste fixa nån tunna eller nåt som rymmer 150 liter först bara :P

Snö på sommaren!
har prövat sånt. brankåren andvänder de går bort av regn.. de funkar att åka skidor de är fett roligt ;P

Snö på sommaren!
säg till när ni testat. om det funka osv. starta gärna en ny tråd, jag vill ha skiten om den är bra!

Tillbaka
Topp