Musiker till Coverband Chamonix sökes

Andraijah

Ny medlem
Musiker till Coverband Chamonix sökes
Hejhej! Jag ska göra en säsong i Chamonix och har tänkt tjäna lite extraslantar genom att starta ett band. Det finns säkert hur många nattklubbar, pubar och after-ski som helst som är intresserade av ett svenskt band.
Jag spelar piano o gitarr men har sjungit i alla tidigare band jag varit med i.
Jag behöver alltså de mest klassiska instrumenten:
bas, gitarr, trummor, piano/keyboard
Men självklart, om det blir nåt bra av det så är det underbart med typ trumpet, saxofon osv.Det är en klar fördel om ni bor i Skånetrakterna.
Jag tänkte att vi kan börja spela enkla covers, för det är nog det som går bäst hem. Pop o rock dvs. Själv är jag egentligen ute efter jazz, så om nån vill, är jag öppen för förslag!

Tveka inte att höra av dig om du är intresserad!
 
Senast ändrad:
Musiker till Coverband Chamonix sökes
OOo! De låter ju hur kul som helst!
Jag sjunger en hel del i olika sammanhang, går en musiklinje när jag inte jobbar.
Bor tyvärr inte i skånetrakterna men annars skulle de vara sjukt kul!
Ska också ner till chamonix i vinter/vår!
Ses kanske då!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp