Kläder//märke

• Trådstartare Trådstartare JoInt-1992
  • Start datum Start datum
J

JoInt-1992

Guest
Kläder//märke
Tjena...Jag skall köpa en jacka imon söndag 19/11 och då undrade jag bara om STUF är ett bra märke för dom rear ut lite stuf jackor/byxor och då vill jag veta om det är värt och köpa dom eller inte.

SKRIV GÄRNA JAG VILL VETA

Kläder//märke
de e la sådär. har haft en sån en gång i tiden o vad jag minns så va kvaliteten inte så jätte bra. men om man jämför det priset som e på dom jackrona med övriga jackor så e dom värda det tycker jag!

Kläder//märke
Alla idioter som skriver ut att det är sämst eller bäst bara för att jävlas, hål, käften!
Stuf gör bra kläder, för ett ännu bättre pris.
Inom skidklädsbranschen så har ju dock inte Stuf lika mycket status och bra rykte som Oakley, Scott, Salomon, JLindeberg eller någon av dom andra stora märkena, men det är enligt mig inga fel med Stuf´s saker.
Riktigt mycket kvalitet för pengarna skulle jag vilja säga, hittar du nått snyggt av dom så köp det!

Kläder//märke
Hjalle_S sa:
Nej men biggis! sen när har Jlindeberg ett bra rykte?
Jaja, du förstår nog vad jag var ute efter..
Annars kan jag rekomendera Bingo Rimérs nya underklädsbutik. Hemsidan är www.sexy.se

Senast ändrad:
Kläder//märke
Stuf är ju inget supermärke men som sagt, bra grejer till ett bra pris så du gör nog helt rätt i att köpa dig en jacka om du känner att det passar dig!

Senast ändrad:
Kläder//märke
tror de är team sportias engna märke, du får nog valuta för pengarna för priserna är ju bra. Men om du åker mycket kanske du ska titta på lite etalblerade märken eller vafan de heter..

Kläder//märke
stud är intersports märke, samma som warp är stadiums märke.
Stuf är bra för wannabee åkare och annat folk men det är ingen bra kvalitet och dom är inte snygga. jag skulle inte köpt.

Kläder//märke
Stuf är Team Sportias märke - ingenting annat. För de pengar du lägger ut, så får du bra prylar. Att det skulle vara skräp är ingenting annat än rent skitsnack!
Köp Stuf du, det viktiga är inte vilket märke det är, utan att du gillar kläderna och att dom sitter snyggt och att de fyller sin funktion.

Kläder//märke
Alltså, nu kan jag inte låta bli att reagera, Cr0y_HimselF, men att skriva att Stuf skulle vara till för wannabe-åkare, är ingenting annat än ren dynga. Är det någon som är wannabe, så är det alla kids (och även äldre) som köper dyraste prylarna, men inte kan åka. Hellre skräp till utrustning och grym i backen, än dyraste prylarna men sen vara helt oduglig i backen.

Kläder//märke
Hej ho gummi tå.

Jag var på stadium igår och kollade lite. Då såg jag att burton jackorna kostade exakt lika mycket som stuf jackan. Jag skulle dock då hellre köpt burton. !

Kläder//märke
Skulle dessutom vara kul att veta vilka som tillverkar Stufs kläder. Dom har definitivt inte en egen fabrik. Precis som att Intersports skidor av märket Tecno i grund och botten är en Fischer, så lär kedjornas egna klädmärken vara uppsydda av något större företag (Sydostasien?). Skulle inte förvåna mig det minsta om dessa kläder är tillverkade i samma fabrik, och av samma människor, till samma kvalitet, som något av de stora märkena.

Senast ändrad:
Kläder//märke
skulle gissa på att det inte är något fel på jackorna men då freeride mest har massa prylbögar som medlemmar så blir det lätt att alla säger att det suger.
Visst nog fan är oakley o diverse märkes kläder bättre men det är nog inte mycket.
Oakley,Dc,Burton betalar man nog mycket för märket..

Tillbaka
Topp