Uppdatera tricktipsen!

puderpappan

Ny medlem
Uppdatera tricktipsen!
Är det inte dags att uppdatera tricktipsen snart?

Jag tycker att det känns som om att det är dags med lite nya trick som man kan lära sig. Eller vad tycker ni andra?

Kanske är det här ett uppdrag för bröderna harlaut att jobba med i vinter?

Uppdatera tricktipsen!
alla tricks kan man inte se på film vilket e lite tråkigt:P antar att de inte e någon som orkar pallra sig upp och uppdatera hela lexikonet men de skulle va fett bra!

Uppdatera tricktipsen!
va^^

Jag håller med till 100 %.

Har försökt få fram detta tidigare men freeriders moderatorer verkar inte bry sig speciellt mkt. Kan man få sig ett uttalande från johan måntro?

Uppdatera tricktipsen!
Ewasx sa:
va^^

Jag håller med till 100 %.

Har försökt få fram detta tidigare men freeriders moderatorer verkar inte bry sig speciellt mkt. Kan man få sig ett uttalande från johan måntro?
Vi håller oss till forumet...övriga delar av siten är någon annans ansvar.

Uppdatera tricktipsen!
Nu missförstod ni mig. Jag menar som så att vi moderatorer inte har något med tricktipsen att göra, därav "verkar vi moderatorer inte bry oss om det".

Det har ingenting med
Men vi måste väl få ha nåt att säga till om i detta demokratiska land...
att göra sist jag kollade.

//Dr. Snow - wayyyy to much time om my hands.

Senast ändrad:
Uppdatera tricktipsen!
Jag håller med! Kan inte freeride´s medlemar skicka in klipp på när dom åker, också väljer någon av freeride´s moderatorer ut dom bästa klippen?

Uppdatera tricktipsen!
okej det är dags att uppdatera om det är dom flesta medvetna om ! men hur ska vi göra?? det alla måste göra är att komma med ideer o vara kreativa det tror jag även att moderators och ägare är med på !

peace

Tillbaka
Topp