Halvlångfilm

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 39569

Guest
Halvlångfilm
Tjenare..
Det är så att jag nu när jag satt och tänkte lite för mig själv på vad jag skulle kunna hitta på, så fick jag den bra/dåliga idén att göra en hyffsat lång skidfilm.
Men problemet är det att jag inte har några klipp att göra filmen av tyvärr.
Därför undrar jag nu om det finns några häftiga personer här på freeride som skulle vilja dela med sig av några skidklipp, så skulle jag sen kunna lägga ihop allt till en film.

Självklart kommer både namn, och freeridenamn stå med i eftertexterna på alla personer som medverkar.

Dock är det några krav:

• Det får inte vara dålig kvalitet på klippen, det är inte roligt att titta på.

• Det får inte heller vara skitkassa trick på klippen, som tex en liten 360 i ett hemmabyggt hopp på gården, det är inte heller roligt att titta på.

• Helst inte allt för skakiga klipp, det blir jobbigt att titta på.

• Jag kan även ta emot lite klipp på annat som passar i en skidfilm, tex klipp filmade på himlen, träd, liftar och allt möjligt sånt.

Om ni är intresserade av att skicka in ett eller flera klipp så kan ni ladda upp klippet på något lämpligt ställe, tex www.fuskbugg.se (dock inte på youtube, googlevideo eller annan "webbspelare" eftersom kvaliteten försämras).
Sen skickar ni länken till klippet/klippen i ett freeride mail till mig.
Ni kan även skicka klippet över msn deespin_@hotmail.com men eftersom det går segt så rekomenderar jag första alternativet..

Finns det intresse för det här, eller ska jag lägga hela projektet på hyllan och sen sälja hyllan?

Senast redigerad av en moderator:
Halvlångfilm
visst, rätt skön ide faktiskt, men jag är rädd för att det inte går igenom.

för dom som filmar seriösare planerar nog antagligen en egen skidfilm:P

menmen lycka till:D

släpper våran film idag btw:Dhåll utkik

Halvlångfilm
jo jag har tänkt på det artisty^^

men det kan ju också vara att några av dom duktiga åkarna vill visa upp sig osv :)

Halvlångfilm
hade exakt samma tankar då jag köpte min kamera så sent på säsongen så han inte få ihop nått material.. kul idé har inget att bidra med men jävligt skön idé

puss på dig erik

Halvlångfilm
jo det är ju sant^

jag skulle kanske kunna göra så att jag säger att man får skicka in Studsmatteklipp också så att den kan bli lite längre, och så gör man en skiddel och en studsmattedel eller nått..

Halvlångfilm
jo jag vet^^ men i nödfall om jag inte skulle få ihop tillräckligt med skidklipp..
jag vill ju helst få tag i massa skidklipp förståss, men eftersom det verkar dött än så länge så vet jag inte hur det blir med det :(

Tillbaka
Topp