Söker person till lägenhet i Verbier.

najni

Ny medlem
Jag och tre till (som jag inte känner innan) har en lägenhet i Verbier för 6 pers och söker nu först en person och eventuellt en till senare. (är en kompis som kommer bestämma sig i slutet av september om han ska ha plats)

tid: 01.12.08-02.05.09
läge: rue de ransou, ^7 min till centrum och något längre till kabinliften medran
info: 80 m2, 3 sovrum, 2 toaletter, terass, vardagsrum me öppen brasa, parkering vid affären migros 15 min därifrån
pris: 4334chf/pers ingår, vatten ,el, värme, internet

skicka ett mail till klytfot@hotmail.com

ha de gött
Nina

jo sägs vara ett av de bästa ställena i alperna.
Jag Var nere 3 veckor i vintras och tyckte om de! pga snöbrist kunde jag inte utforska offpist men pisterna var bra och byn var riktigt mysig och go stämning bland säsongarna. Så kändes som ett härligt ställe att tillbrinag 5 månader.
Ett litet minus är att de får röka inomhus fortfarande i Schweiz :P

Nu stämmer jue inte det riktigt, Geneve regionen har rökförbud från 1a Juli nu i somras. Verbier å Valais regionen får det nästa sommar! T-Bar har redan rökförbud...så sista vintern med rökning i Verbier! Riktigt tråkigt tycker jag personligen :)

Fredrikistan sa:
Nu stämmer jue inte det riktigt, Geneve regionen har rökförbud från 1a Juli nu i somras. Verbier å Valais regionen får det nästa sommar! T-Bar har redan rökförbud...så sista vintern med rökning i Verbier! Riktigt tråkigt tycker jag personligen :)
De va jag glad att jag hade fel om. Synd att inte verbier redan fått förbudet, tycker jag personligen :) får la gå till t-bar och andas ;)

Finns eventuellet en plats, är en kille som bestämmer sig nu i helgen
/nina

Tillbaka
Topp