St.anton skibums ultimata MSN-lista

Soffan89

Ny medlem
Tjaa allihopa!
De e många här som snackar om St anton 08/09 så tänkte de kunde vara bra/kul om vi styrde upp en liten msn lista.

Så kan man snacka ihop boende, resa ner, priser å sjlvklart lite galna lgnhets fester ;D

själv är vi två tjejer som ska ner å vi letar för fullt för lgnheter och jobb, alternativt drar man ner utan varken eller och försöka hitt apå plats! men som sagt, släng in era msn.er nu ;)

sofiaparker89@hotmail.com

//soffan

...och som vanligt är det sjukt bra att skriva sin mailadress på internet, speciellt på forum. Då blir man automatiskt blockad mot spams...

fridsen sa:
lr så skaffar man en adress till msn och en som mail och behöver inte oroa sig för det?
Precis, har själv en för msn och en för mail för att slippa skräppost man ofta kan få genom kontakter.

Väldigt bra idé förresten, av dig Sofia!

ok skräppost eller inte ja slänger in min med åker ensam så behöver vekligen lära känna nån samt ha nån att disskutera med...the_Real_saja@hotmail.com

Tja alla tänkte också dra ner till anton i vinter och jobba som bartender. kollar runt lite efter folk som har lust att samordna resa och boende mm. Här är min msn som var begärt boat__builder@hotmail.com

felix sa:
fridsen sa:
lr så skaffar man en adress till msn och en som mail och behöver inte oroa sig för det?
Precis, har själv en för msn och en för mail för att slippa skräppost man ofta kan få genom kontakter.

Väldigt bra idé förresten, av dig Sofia!
taaack ;D ja har mina ljusa stunder...även om de med spams klart kan bli ett prob :/ men ja....

Dejvy sa:
feldell@elefant.se

ja, den är gammal. :)
haha men fin ju ;)

richardflygringlarsson@hotmail.com
vi är två killar från göteborg som skall ner. Inget planerat än vare sig boende eller jobb så är öppna för allt....

Köp Österikiska 3s kontantkort där nere (www.drei.at) så ringer vi alla gratis till varandra
filip2001(at)hotmail.com

Senast ändrad:
shit, om nån kan erbjuda en soffa kommer jag vilken dag som helst i feb-mars! :)
bor i gbg också, om det är nån som tänker köra ner och letar folk att trycka in i bilen för billigare resa! :)

Senast ändrad:
vlund-@hotmail.com

Vi är ett gäng på fyra 19-åriga killar från Eskilstuna som åker ned i Januari. De andra tre har redan ordnat boende men då jag haft problem med benet var jag tvungen att vänta innan jag bestämde mig för att resa eller inte. Jag har nu fått klartecken att åka men kan inte dela lägenhet med dem då det är "för liten", enligt hyresvärden. Om någon/några har en plats över får ni gärna höra av er.

zebbe02@hotmail.com

Drar ned för andra gången, kommer bli galet! ;D
Avresa typ mellan den 20-28 Nov.

persika_88(at)msn.com

Vi är sex stycken halmstadbor som drar ner till st anton i mitten/slutet av november för att stanna säsongen ut! Har varit där tidigare, men då bara över en vecka, så det blir första säsongen för samtliga av oss! Jobbar för fullt med att leta boende, men kan inte påstå att det går särskilt bra ;)

ses där nere!!!

en av de 4 tidigare nämnda av baltzar lundgren, ser fram emot en fantastisk säsong! :)
benjithune@hotmail.com let's get together!
símma lugnt! peace

åker ner den 27e november tillsammans med tre andra här från freeride, nämligen "daave", "zebbe89" och "hollibob".
Vi bor ute i St.Jakob de första tre veckorna, sen får vi se vars de bär av!
Ses där!:)

msn:
gaavelin@hotmail.com

Som sagt, rolig idé!

Jag och två andra glider ner i början av januari. Boende och sånt är redan fixat i St Jakob. Förhoppningsvis kommer vi ha tjänat ihop tillräckligt så att vi slipper jobba, eftersom vi är lite bekväma av oss. Med det skiter sig säkert på den fronten i slutändan. Öl är ju så dyrt nu för tiden.

niklasramstedt@hotmail.com

vi är tre killar från karlskrona som åker ner någon gång i slutet av November. vi har varken boende eller jobb, har inte försökt skaffa heller för vi hoppas att det löser sig där.
hampe4444@hotmail.com

Senast ändrad:
många nya sässongare, kommer bli fullt på funky...

Vi ses där nere, jag finns på sport jennewein från den 4 Nov.

Senast ändrad:
Så det blir ännu en säsong Jesper! Fan du kan väl lika gärna flytta dit!
Ha en goo vinter! Själv blir det nog kicking horse, weey!

anton.lidefelt@hotmail.com

har fått boende och jobb så nu går man bara o längtar på att få dra ner!

ser fram emot mkt puder och mkt kalas!

Anton

Jag joinar er andra, kommer också ner till St Anton. Hoppas bara att boende och jobb löser sig så man inte behöver återvända allt för tidigt!
Några tips om boende och jobb?
lerhuset_tomas@hotmail.com

See yaa=)

tja två sköna killar söker boende med några. någon som ha 2 platser kvar ??

foksod@hotmail.com

Du matchar helt enkelt inte mig, ledsen..
Aja, hoppet är inte helt ute för dig, jag har inte fått mitt arbetsvisum än....

bra initiativ där TS. 6 killar från GBG skall ner nu i december till mars.
jregmer@hotmail.com bara att adda!

jonispeyron5@hotmail.com

vi är 4 grabbar från stockholm som kommer bo i en lägenhet i St Jakob mellan 10 jan - 15 april..

Hallå, vi är 3 brudar från Helsingborg som ska dra ner un någon gång i vinter.
Dock inte bestämt datum än, är öppna för föslag gällande boende.

Hör av er, Saraan_@hotmail.com

Tillbaka
Topp