JAMSESSION i Bruket 7 mars

Vallevalle

Ny medlem
Öppet JAM på vårt Födelsedagskalas i Bruket
Jakfreeride fyller 5 år och storebrorsan JAK fyller 40 år

Plats: Brukets Skidbacke i Järfälla
Tid: Lördagen 7 mars 1600 – 2200
Startavgift: 50,- inkl liftkort - Endast kontant betalning

Liften öppnar: 16:00
Deltagarmöte 16:00 vid lifthuset
Anmälan: Fånr 15:30 vid Serveringen Bruket
Klasser: Tjejer & killar

Hoppreparering 2 ggr per timme
DJ Gurra spelar musik

Prisutdelning 20:00 Utlottningspris 2000,- 1000,- 500.- samt tshirt - val av Riders Choice Tjej / Kille

Fyrverkeri Efter prisutdelning

Vi bjuder på Hamburgare – Gulashsoppa – Utlottningspriser – Musik - Fyrverkeri och åkning fram till 2200.

Reservation för ändringar - uppdaterat program finns på jakfreeride.se

session_poster.jpg

Senast ändrad:
Låter grymt, synd att man bor uppe i Norr :D Hoppas det blir dope!

Med varma hälsningar från Storklinten ; )

låter grymt, dra dit lär man ju iaf! :D skönt att bo 500 meter därifrån =)

Koolt! Jag kanske kommer, verkar najs! Hur ser parken ut, jag förmodar att det blir en slopestyle-tävling?

Senast ändrad:
kommer bli kul men asså det blir nog inte som nån vanlig tävling så dom som hoppas på det kan tagga till lejmiga väsjöbacken när ni vill

paffare sa:
OWester sa:
synd att det är på sportlovet.. aja, ni får ha så kul.
Är ju veckan efter sportlovet!

Vadå utlottningspriser? Ska pengarna lottasd ut? Låter konstigt isåfall. Jag kommer med största sannolikhet.
Yes det kommer att lottas ut priser. Det är ingen vanlig tävling denna kväll utan vi firar att klubben fyller 5år! Därför vill vi att alla ska kunna komma ner och ha en skön kväll i bruket. Skidåkare och snowboardåkare i alla åldrar är välkomna! Alla åkare som betalar 50kr får mat och chans att vara med i utlottningen av priser.

För att lyfta fram de åkare som kört bäst under kvällen kommer vi ha Riders Choice där åkarna kommer att få rösta fram bästa kille och tjej under kvällen.

Vill man inte betala 50kr för mat och chans till priser så kan man komma ner och åka gratis i backen ändå.

Bruket i järfälla är nog stockholms bästa backe, enligt mig :D Jag trivs bäst där eftersom det är billigt, ingen kö, skön park.

Jag ska försöka komma :)

Håller med Wahlgren, det går ju sjukt segt med bussar dit! Hur långt är det att gå från närmsta busstation?

Sjukt taggad till Jamsession :)

jag åkte dit från södertälje för ett par helger sedan. man kom till jakobsberg och sen gick den en buss som stannade typ 3 km från backen minst. vi gick genom skogen på isiga stigar dit. tog 40 min att gå från bussen till backen. men parken var helt ok så om ni har skjuts så är det grymt, om inte kanske ni borde fundera på om det är värt 40 min promenad.

kickarna till railsen ser skit sköna ut!
Testade bara hoppet idag och de va sköna som fan!

kommer lätt imorgon

Tillbaka
Topp