Får jag bo hos dig/er i Åre 14-17 mars, snälla!

rommedahl
19 Inlägg
rommedahl 7 år sedan | Senast redigerat av rommedahl (7 år sedan)

Hallå

Jag har fått ett sådant sjukt sug på att komma ut och åka så har skaffat bräda och annat kul men mina bistra vänner känner inte samma kall i år tyvärr. Dessvärre så är det svårt med att finna prisvärda bäddar för en man också så jag frågar ödmjukt om någon kan tänkas att låta mig bo hos sig 3 nätter mellan 14 och 17 mars.

Jag betalar givetvis och kan garantera att jag är lugn och skötsam. Ingen drama queen eller king eller what so ever smile

Skulle ännu mer uppskatta om någon som är uppe under den här perioden kan tänkas låta mig haka på, vill gärna ha någon att åka med.

Skulle vara mycket glad för svar!!
Skicka i så fall dessa som FR mail eller som vanligt mail. Eller svara i den här tråden.

mvh
Marcus

Svar

piercing83
26 Inlägg
piercing83 7 år sedan | Senast redigerat av piercing83 (7 år sedan)

Tja! Kan tyvärr inte stå för boende men ett liftkort kanske?

rommedahl
19 Inlägg
rommedahl 7 år sedan

Kan  vara intressant smile
Har du ett till övers?

mirre
0 Inlägg
mirre 3 år sedan

Du råkar inte vara där för att åka lite offpist? Jag åker upp med några vänner men behöver hitta offpistkompisar. Vi kommer ev. Ha en plats över i vår stuga då en i gänget kanske inte kan haka på.

Vanheden77
61 Inlägg
Vanheden77 3 år sedan

mirre skrev:

Du råkar inte vara där för att åka lite offpist? Jag åker upp med några vänner men behöver hitta offpistkompisar. Vi kommer ev. Ha en plats över i vår stuga då en i gänget kanske inte kan haka på.

Du råkade inte se vilket år personen i fråga sökte boende?

joohaaan
31 Inlägg
joohaaan 3 år sedan

haha bästa morgonbumpen

mirre
0 Inlägg
mirre 3 år sedan

Neeej...hahah. Fan då

För att kunna skriva i forumet så måste du vara medlem och inloggad.
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook