Blidee Medlem 2009-08-12 Sjukt cool! #1 Vet inte om nån lagt upp det här innan. Hittade den på TGR nyss Ser lite fejk ut men rätt coolt ändå haha Senast ändrad: 2009-08-12
Vet inte om nån lagt upp det här innan. Hittade den på TGR nyss Ser lite fejk ut men rätt coolt ändå haha
hyllengren Aktiv medlem 2009-08-12 Sjukt cool! #3 de ä väl från en svensk rulle de där vill jag minnas! självklart trickfilmad, men jäkligt najs ändå:P edit: Jag är en idiot, självklart är det från en svensk rulle, han säger ju faktiskt, så jävla bra! i slutet Senast ändrad: 2009-08-12
de ä väl från en svensk rulle de där vill jag minnas! självklart trickfilmad, men jäkligt najs ändå:P edit: Jag är en idiot, självklart är det från en svensk rulle, han säger ju faktiskt, så jävla bra! i slutet
Blidee Medlem 2009-08-12 Sjukt cool! #4 http://actionhorsefilms.com/?p=387 Här är the making of också
Blidee Medlem 2009-08-12 Sjukt cool! #6 Om man kolla noga så kan man nästan se att benen är animerade när han är i luften. Men hade fan inte sett det innan jag såg hur det va gjort haha
Om man kolla noga så kan man nästan se att benen är animerade när han är i luften. Men hade fan inte sett det innan jag såg hur det va gjort haha
Grilljanne Aktiv medlem 2009-08-12 Sjukt cool! #8 haha, har man sett ponytale så har man sett det där :P rätt snyggt gjort ändå!
Owkee Ny medlem 2009-08-12 Sjukt cool! #9 finns en exakt likadan tråd här i fortumet tror jag. Sjukt snygggt gjort, lär ju tagit ett jävla tag asså
finns en exakt likadan tråd här i fortumet tror jag. Sjukt snygggt gjort, lär ju tagit ett jävla tag asså
MedlemJapaner Aktiv medlem 2009-08-12 Sjukt cool! #12 Sjukt bra jobbat av killen som gjort det. Det ser verkligt ut som fan.... Edit: Oj, såg just att det klippet redan var postat... Senast ändrad: 2009-08-12
Sjukt bra jobbat av killen som gjort det. Det ser verkligt ut som fan.... Edit: Oj, såg just att det klippet redan var postat...