Forumtävling: Reserapporten

OlaMelin

Aktiv medlem
4430_500.jpg

Efter en intressant idé som föddes i Freerides forum har det nu blivit dags för Freerides första forumtävling - Reserapporten. Redaktionen kommer att belöna den bästa reserapporten i forumet med en The Book Of Candide av Christoffer Sjöström och en Freeride logo tee.

Instruktionerna är enkla:

* Döp din forumtråd till "[RR]" (reserapport, reds anm) följt av ett nanm samt datum, till exempel "[RR] En resa till snölandet - 35 april".

* Rapporten ska postas i antingen Nordiska fjäll (Sverige, Norge, Danmark, Finland) eller i Utländska fjäll (Alla orter utanför Norden)

* Beskriv din resa/tur/dag med text, bild och/eller film.

* Du får skriva hur många reserapporter du vill.

Första omgången avslutas den 31 januari. Forumtävling: Reserapporten

Grymt Ola!!!

Ska bli spännande att se om det dyker upp några sköna/galna/tråkiga och sjuka reseskildringar nu när snön lyser med sin frånvaro här i norden.

Kör hårt!

jeffa sa:
Grymt Ola!!!

Ska bli spännande att se om det dyker upp några sköna/galna/tråkiga och sjuka reseskildringar nu när snön lyser med sin frånvaro här i norden.

Kör hårt!
Snö finns det ju massor av fast kanske inte där vi är Jeffa. Sett sjuka bilder men puder från Sälen, Hudik, Sundsvall med flera ställen. Romme Alpin har ju en del snö oxå...

Hasse_Lindborg sa:
jeffa sa:
Grymt Ola!!!

Kör hårt!
Snö finns det ju massor av fast kanske inte där vi är Jeffa. Sett sjuka bilder men puder från Sälen, Hudik, Sundsvall med flera ställen. Romme Alpin har ju en del snö oxå...
Hörde också om sjuka puderåk i Sälen (börn in hell woppish)!!!!!

Och stört att Romme verkar leda snöligan tillsammans med Flottsbro?!?
Världen är inte vad den en gång var... Man skulle ha stannat hemma i Stockholm och bränt puder istället.

Senast ändrad:
Jodå, i Sthlm finns det snö. Har precis studsat ner för muffinsarna jag har på baksidan av kåken. Knädjupt någon?
Eller var det kanske det jag tänkte att jag skulle göra?

Men ja, bra det här med reserapporter, kan bli en del bra läsning.

Senast ändrad:
Fan va kul initiativ!:D borde man inte skapa en egen kategori i forumet för just reporage?

kan bekräfta pudret i sälen, knädjupt inklusive faceshots bjöds de på i helgen! :P sjukt!

Grymt bra grej de här med forumtävling och läsar-repotage. Hoppas på en andra omgång så jag också kan vara med.

Sälen, Romme, Stockholm.. Varför bor man i norrland för? Bara kallt och eländigt ju. I princip inget puder sen november.

Snödjup

Tillbaka
Topp