Saalbach 11/12

floorfilla

Ny medlem
Saalbach 11/12
Nu är vi två grabbar som inte står ut med den svenska vintern längre och tänker bege oss ner till Saalbach nästa säsong!

Just nu letar vi både jobb och boende febrilt, och räknar med att landa i Saalbach i början utav december (om inte tidigare)!

Om du/ni har något boende över för två glada och skötsamma skånepågar, så dra iväg ett PM till mig!

Kommer även auktionera ut lediga platser här om vi hittar boende!

Vi är båda 19 år och puderfreak, men bangar absolut inte utelivet ;)

Prost!

Adam

Edit: Vi kommer förhoppningsvis även bila ner, så vi har tillgång till bil under hela säsongen!

Senast ändrad:
Saalbach 11/12
Tja, låter skitkul! Har själv funderat på att åka ner nästa vinter, dock har jag av någon anledning kommit in på det spåret att det är St Anton som gäller.
Vad är det som har fått er att vilja åka till Saalbach? Vad är det som lockar där?

Hej

Saalbach 11/12
Vi var nere där vecka 8 och tyckte det var en jäkligt mysig och kompakt by där detär nära till allt och med ett nattliv som heter duga!

Jäkligt bra och stooort skidsystem med bra möjligheter till offpist!

Saalbach 11/12
Jag var i Saalbach för några år sedan, tycker isåfall mer om typ Bad Gastein.. Har hört att Verbier har grymt puder.

Saalbach 11/12
Bangar inte på Saalbach!
Men är sugen på att höra om varför ni ska dit! Men skriv gärna någonting om ni hittar boende, är grymt sugen på det här!

Saalbach 11/12
Tjenare!

Jag tänkte göra min första säsong i Alperna i år, är jätte intresserad av att haka på er! Är helt ensam pga inga kompisar vill följa med! Hör gärna av er så fort som möjligt så kan vi hjälpas åt!

Saalbach 11/12
Vad kul att ni ska bege er till Saalbach alllihopa!
Vi ses antagligen där.. :)
Hur går det för er igentligen..?
Jag har mejlat en MASSA! olika resturanger och hotell i hopp att få diska eller städa hotellrum (eftersom jag inte kan prata tyska.. :P) men det är få som ens har svarat..
Går det bättre för er? :D

Ska också åka ner själv eftersom ingen av mina kompisar ens åker skidor.. :/ Får se om vi stöter på varandra där nere:)

Saalbach 11/12
Som jag skrev i den andra tråden om Saalbach är jag på jakt efter jobb samt boende =)
Så tveka inte att dra iväg ett pm om du/ni vill ha en skötsam rumskamrat från Skåne!

//Micke

Tillbaka
Topp