smir Ny medlem 2011-07-31 Verbier 11/12 #1 Kastar upp en tråd, för dem som hade tänkt göra en säsong i Verbier, vore kul och höra vilka som ska dit!
Kastar upp en tråd, för dem som hade tänkt göra en säsong i Verbier, vore kul och höra vilka som ska dit!
alexanderpettersson Ny medlem 2011-08-06 Verbier 11/12 #2 Tjenare ! Jag har tänkt mig att dra till Verbier till vintern. Är ensam nu men försöker hitta nån att dra med, så hör av dig om du är intresserad ! / Alexander
Tjenare ! Jag har tänkt mig att dra till Verbier till vintern. Är ensam nu men försöker hitta nån att dra med, så hör av dig om du är intresserad ! / Alexander