Sälen 14/15 Råd om Boende

JTSnowSports

Ny medlem
Hej!

Håller på ta beslutet om jag ska tacka ja till jobbet i Lindvallen som snowboardinstruktör, känns fett najs och spännande!

Jag har bott kollektiv länge och vet hur det går till, vill gärna hitta ett riktigt najs ställe att bo, bra läge, fräsch, trevligt folk till okej pris. Hur ska jag börja leta?? Tips någon?

Allmänna tips på det man ska tänka på inför en säsong i Sälen är välkomna!

Tack

mvh
J

Kul att du har fått jobb i Lindvallen! Då syns vi där i vinter.

Du kommer att bli tilldelad ett boende av Skistar. Alla Skistars boenden har helt ok standard och nästan alla ligger med gångavstånd till jobbet. Men det går givetvis att skaffa ett eget boende, men då blir det nog svårt att matcha läget och hyran emot det som Skistar erbjuder.

Mvh Victor

Hej hej!! Vet någon om det går att få tag på boende i Lindvallen? Har försökt att leta men hittar ingenting... Ska jobba där uppe men persobalboendet ligger 5km därifrån och vill hellre bo nära backen o jobbet!

Ha de! //Linnea

Bump!
Jag är också ute efter ett boende i Sälen Området. Kraven är inte höga och eftersom jag har bil är inte boende precis bredvid backen ett måste. Jag frågar därför er Freeride, finns det något slags personalboende som erbjuder ett biligar boende. Min budget ligger på 2000-4000 kr

Tjena !
Kommer också vara i Sälen under vintern fick hastigt ett jobb men har inget boende fixat än. Någon som har något bra tips? Hyresvärd, stuga, etc etc ja allt i princip! Kraven är inte skyhöga något runt 4-5000/mån kanske.

Ha d fint / Micke

Hej,

Har ett personalboende i Lindvallen på gubbmyren som inte är uthyrt. Är någon intresserad ta kontakt med Arvid på alf 073 6009261 eller mig på alf +4799083141

Boendet har 4 sovrum 2 badrum kök. passande för 4 - 7 personer.
Har eventuellt också ett lite mindre boende med 3 sovrum. passande för 3 personer. Ta kontakt för mer info.

Tillbaka
Topp