sofiasvanq
Ny medlem
Säsonga Verbier 2015/2016
.
Om det finns? Hojta till!
Om det finns? Hojta till!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur var VT?bergsget sa:Tja! Jag gjorde säsong i VT förra vintern, galet sugen på en till! tänkte mig verbier! har ni hittat boende?![]()
Jag sökte lite jobb här hemifrån, och fick direkt. jag jobbade på Intersport där, men det var till stor del för att jag skrev ett CV och personligt brev på franska. Kan man inte franska är det nog bättre att söka jobb på plats, typ städfirmor eller bartender. jag gick in på valthorens.com, letade upp alla olika affärer/barer osv. och mailade alla, rätt go känsla att ha jobb fixat innan du drar nerfridamaansson sa:Lätt att få jobb där?
Oj, jävligt luddigt svar. JA det går att få jobb innan, JA det går att få jobb på plats, men det är att föredra att fixa lite kontakter eller dylikt innan. det är mycket folk som ska ha jobben i VT, alla svenskar typ ossåbergsget sa:Jag sökte lite jobb här hemifrån, och fick direkt. jag jobbade på Intersport där, men det var till stor del för att jag skrev ett CV och personligt brev på franska. Kan man inte franska är det nog bättre att söka jobb på plats, typ städfirmor eller bartender. jag gick in på valthorens.com, letade upp alla olika affärer/barer osv. och mailade alla, rätt go känsla att ha jobb fixat innan du drar nerfridamaansson sa:Lätt att få jobb där?![]()