Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
04-05 ValT lr Cham?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="paZZ" data-source="post: 82214" data-attributes="member: 43084"><p>Tjena alla sköna lirare. Är en kille på 21 år som skall göra min första ses nu i vinter (val/T eller Cham). Hade två polare som skulle med, men dom har bangat ur.</p><p></p><p>Jag har varken bostad eller jobb fixat, men jag hänkar gärna på i stort sett vem som helst till nått av dessa ställen.</p><p></p><p>Hade tänkt att åka i början av nov, har fått för mig att det är lättare att få jobb då.</p><p></p><p>Så är det nån lr några som har nån plats över eller sitter i samma båt som mig och vill fixa nått bra ihop så hör gärna av er till mig //ses</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="paZZ, post: 82214, member: 43084"] Tjena alla sköna lirare. Är en kille på 21 år som skall göra min första ses nu i vinter (val/T eller Cham). Hade två polare som skulle med, men dom har bangat ur. Jag har varken bostad eller jobb fixat, men jag hänkar gärna på i stort sett vem som helst till nått av dessa ställen. Hade tänkt att åka i början av nov, har fått för mig att det är lättare att få jobb då. Så är det nån lr några som har nån plats över eller sitter i samma båt som mig och vill fixa nått bra ihop så hör gärna av er till mig //ses [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
04-05 ValT lr Cham?
Tillbaka
Topp