Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
07/08 skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ofc-my-horse" data-source="post: 337756" data-attributes="member: 70101"><p>men anja peaaaaaarsson är ett jävla proffs! ja vet att det är skillnad men vem ljuger du för egentligen? hur mkt bryr du dig om ågenskaperna när du ska köpa ett par twintips? </p><p>OK om du bryr dig jävligt mkt! MEN jag vill bara säga att ja tror fanemej inte det är många som gör det. ljug inte för er själva ni vet att det är så!</p><p></p><p>Edit: De ÄR olika det vet jag. Men seriöst när du går in i en butik kollar man väll ändå till 90% på designen och ljug inte nu. så är d fanemig. nu ska ja slagga ska till gbg kl 5 imorn. sry om ja gjorde dej lite upprörd men du vet vad ja menar. behöver inte bli nåt jävla tjafs tycker jag... . -your move-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ofc-my-horse, post: 337756, member: 70101"] men anja peaaaaaarsson är ett jävla proffs! ja vet att det är skillnad men vem ljuger du för egentligen? hur mkt bryr du dig om ågenskaperna när du ska köpa ett par twintips? OK om du bryr dig jävligt mkt! MEN jag vill bara säga att ja tror fanemej inte det är många som gör det. ljug inte för er själva ni vet att det är så! Edit: De ÄR olika det vet jag. Men seriöst när du går in i en butik kollar man väll ändå till 90% på designen och ljug inte nu. så är d fanemig. nu ska ja slagga ska till gbg kl 5 imorn. sry om ja gjorde dej lite upprörd men du vet vad ja menar. behöver inte bli nåt jävla tjafs tycker jag... . -your move- [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
07/08 skidor
Tillbaka
Topp