Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
08/09 skidorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Davidson" data-source="post: 451801" data-attributes="member: 60783"><p>Priset förra året låg från 450-600 euro beroende på vilken skida.</p><p></p><p>Enligt mig är det dom skönaste skidorna jag testat. Mina fujatives (dom bruna med berg på)som jag hade året innan är som en fjärt i rymden om jag jämför med Faction.</p><p>Då räknar jag in hur dom var att åka på,hållbarhet m.m. Möjligtvis att Fujative är en aning lättare. Dock hade jag tunga bindningar på mina faction. Årets faction skidor är lättare än förra årets.</p><p></p><p>Grundaren till faction är från australien men HQ ligger i Verbier.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Davidson, post: 451801, member: 60783"] Priset förra året låg från 450-600 euro beroende på vilken skida. Enligt mig är det dom skönaste skidorna jag testat. Mina fujatives (dom bruna med berg på)som jag hade året innan är som en fjärt i rymden om jag jämför med Faction. Då räknar jag in hur dom var att åka på,hållbarhet m.m. Möjligtvis att Fujative är en aning lättare. Dock hade jag tunga bindningar på mina faction. Årets faction skidor är lättare än förra årets. Grundaren till faction är från australien men HQ ligger i Verbier. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
08/09 skidorna?
Tillbaka
Topp