Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
08/09 Whistlers Officiella Boendetråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="misterm" data-source="post: 454568" data-attributes="member: 84890"><p>[[FINNES]]</p><p></p><p>Vi har två st platser i ett boende i Creekside för 4. Hyran är på ca 750CAD, sista hyran på 525 (april). Vi stannar december-april. 5 månader är minimi att hyra.</p><p></p><p>Depositionen betalas ikväll av mig, två första hyrorna i Oktober. Kommer ligga ute med depositionen, men så fort vi bestämt får ni betala er del, det är ca 3000kr per skalle.</p><p></p><p>Själva boendet är i Vale Inn, med kök badrum osv i lägenheten. Jacuzzi finns i innet, och det är ca 7minuters gång till Creeksideliften, max 10 om man är tungt lastad med gear.</p><p></p><p>Engagemang och personkemi premieras. Vi måste inte bestämma omgående, men snart, och gärna med någon man trivs med. Fördel är om ni är två stycken så vi kan ordna något direkt, men singlar funkar också. Vi tänker dra i slutet på november och stanna några dagar i vancouover, kröka och kanske köpa in lite extra gear. Fördel om vi kan åka ihop.</p><p></p><p>Lägg till mig på MSN:</p><p></p><p>milkmane@gmail.com</p><p></p><p>// Pontus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="misterm, post: 454568, member: 84890"] [[FINNES]] Vi har två st platser i ett boende i Creekside för 4. Hyran är på ca 750CAD, sista hyran på 525 (april). Vi stannar december-april. 5 månader är minimi att hyra. Depositionen betalas ikväll av mig, två första hyrorna i Oktober. Kommer ligga ute med depositionen, men så fort vi bestämt får ni betala er del, det är ca 3000kr per skalle. Själva boendet är i Vale Inn, med kök badrum osv i lägenheten. Jacuzzi finns i innet, och det är ca 7minuters gång till Creeksideliften, max 10 om man är tungt lastad med gear. Engagemang och personkemi premieras. Vi måste inte bestämma omgående, men snart, och gärna med någon man trivs med. Fördel är om ni är två stycken så vi kan ordna något direkt, men singlar funkar också. Vi tänker dra i slutet på november och stanna några dagar i vancouover, kröka och kanske köpa in lite extra gear. Fördel om vi kan åka ihop. Lägg till mig på MSN: milkmane@gmail.com // Pontus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
08/09 Whistlers Officiella Boendetråd
Tillbaka
Topp