Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
08/09 Whistlers Officiella Boendetråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SkiBull" data-source="post: 501219" data-attributes="member: 81939"><p>SOKES</p><p></p><p>Hej!</p><p></p><p>Befinner mig i Revelstoke, Kanada for tillfallet. Soker boende i Whistler for tva personer fran 8 januari till och med 27 januari. Om nagon har tips om hur man hittar ett relativt billigt boende nara skidomradet vore det toppen! Vi vill helst hyra en lagenhet for tva personer, men kan ocksa tanka oss att dela lagenhet med en eller tva personer till. </p><p></p><p>Vi ar tva 28-ariga killar fran Stockholm, en lakare och en ekonom. Kommer ursprungligen ifran norrland. Huvudgrejen med resan ar skidakning aven om vi kommer att vilja ga ut och parta lite nu och da! Vi ar mkt glada, lattsamma och sociala! . Om nagon ar intresserad av att dela boende eller har tips om hur man far tag pa lagenhet sa far ni jattegarna hora av er! Vill ni se foton pa oss for att se att vi ser trevliga ut sa gar det ju att fixa via facebook!</p><p></p><p>Hor garna av er pa min mail: olov_h@hotmail.com eller skriv i gastboken!</p><p>Tacksam for hjalp!</p><p></p><p>Olov</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SkiBull, post: 501219, member: 81939"] SOKES Hej! Befinner mig i Revelstoke, Kanada for tillfallet. Soker boende i Whistler for tva personer fran 8 januari till och med 27 januari. Om nagon har tips om hur man hittar ett relativt billigt boende nara skidomradet vore det toppen! Vi vill helst hyra en lagenhet for tva personer, men kan ocksa tanka oss att dela lagenhet med en eller tva personer till. Vi ar tva 28-ariga killar fran Stockholm, en lakare och en ekonom. Kommer ursprungligen ifran norrland. Huvudgrejen med resan ar skidakning aven om vi kommer att vilja ga ut och parta lite nu och da! Vi ar mkt glada, lattsamma och sociala! . Om nagon ar intresserad av att dela boende eller har tips om hur man far tag pa lagenhet sa far ni jattegarna hora av er! Vill ni se foton pa oss for att se att vi ser trevliga ut sa gar det ju att fixa via facebook! Hor garna av er pa min mail: olov_h@hotmail.com eller skriv i gastboken! Tacksam for hjalp! Olov [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
08/09 Whistlers Officiella Boendetråd
Tillbaka
Topp