1-2 lediga platser finnes i Val D'Isere

karl-jan

Medlem
Tjenare.

Till följd av att min rumskamrat kommer att åka hem till Sverige i början av mars har nu en plats blivit ledig i vår lägenhet i Val D'Isere.

Jag kommer att stanna kvar i byn men det kan bli så att jag flyttar till ett annat boende. Fördelen med detta är att jag kommer vara i byn resten av säsongen och betalning kan lösas på plats om det vore så att det passar er bättre.

Lägenheten ligger i Verdets 1, beläget mitt emot Foret-hotellet där Langley huserar samt en av Val Dis trevligare barer. Det tar inte mer än 5 minuter till backen alltså är boendet väldigt väldigt centralt. Nära till barer, backar och affärer.

Finns det något intresse hör av er, antingen via FR-mail eller vanlig mail.

kalle_tegner@hotmail.com

Ski Ya Later

hej jag är intreserad eventuellt att bo hos er. men vad är hyran och hur länge har ni lägenheten och hur många bor ni där nu mvh henrik

hej hej.

Då det är lite mer än två månader kvar på säsongen så tycker jag att 5 000 i månaden är ett bra pris, alltså 10 000 för resten av säsongen. Just nu bor vi 4 stycken i lägenheten och det fungerar alldeles utmärkt. Lägenheten har vi fram tills 9 maj. Så det är hela säsongen ut + lite till.

mvh Karl Johan

hej det låter bra jag ska bara kolla på lite annat i salbach men när vill du ha svar senast. jag kommer i sona fall runt den 20 mars om det funkar för er

mvh henrik

20 mars funkar alldeles utmärkt.

Ju tidigare du kan ge mig ett svar desto bättre men du behöver inte stressa ihjäl dig.

hej är plattsen fortfarande ledig i sona fall tar jag gärna den ska bara hitta en resa har du några tips så hör gärna av dig.
mvh henrik

Henrik:

Platsen är fortfarande ledig, har en till spekulant som du isf skulle få bo med i en vecka ifrån mellan en 20-27 men ddet finns två bäddplatser så ni ska få plats, vi har bott 4 hela säsongen fram tills nu så det är inget problem.

Tyvärr har jag inget bra tips på resan ner, vi flög med easy-jet till geneve och det var väldigt billigt och smidigt i alla fall så det kan du kolla upp.

mvh/ K-J

hej jag kommer med ucpa busen den 20 mars. har du något mob nummer som jag kan nådig på mitt mob nummer är 0046 739 22 28 21 så hörs vi

mvh henrik

Tillbaka
Topp