Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
1 april skämt !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeSyrran" data-source="post: 533078"><p>Kocken i matsalen skrev att det skulle bli pizza, när jag kom till matsalen frågade jag bestämt var min pizza var och då fick jag veta att det var en aprilskämt -.-' man blev ju besviken...jag hade sätt fram emot att äta pizzan.</p><p>Sen lurade vi min svenska lärare att han hade en akut möte men efter par minuter så fatta han...</p><p>Själv försökte jag lura en kompis att jag var gravid men han såg det så himla osanolikt så det gick han inte på...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeSyrran, post: 533078"] Kocken i matsalen skrev att det skulle bli pizza, när jag kom till matsalen frågade jag bestämt var min pizza var och då fick jag veta att det var en aprilskämt -.-' man blev ju besviken...jag hade sätt fram emot att äta pizzan. Sen lurade vi min svenska lärare att han hade en akut möte men efter par minuter så fatta han... Själv försökte jag lura en kompis att jag var gravid men han såg det så himla osanolikt så det gick han inte på... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
1 april skämt !
Tillbaka
Topp