Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 bilplats
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 28743" data-source="post: 58622"><p>Jag skrev själv i ett inlägg att min skitbil hade rasat, och att jag behövde en ride ner till St:Anton. Då när jag går och grubblar som mest på hur jag skall ta mig ner så ringer min gammla far på mobilen. Han undrar lite kort om jag har lyckats pilla ordning på bilhelvetet. Jag svarar nej. Då säger han lite kvickt -ja men jag har ju köpt en passat, disel, jag kan ju köra er ner!!!!!!!</p><p>Först srattade jag sen tänkte jag efter lite och det är nog inte så tokigt. Även om vi tre som skall ner får betala bränsle för en t,o,t resa så blir det nog inte så fasligt dyrt! I bland är det inte så tokigt med de gammal.</p><p>Dessutom så får ju farssan se vad det är man har och skall syssla med sissta tiden! </p><p></p><p>Syns på Funky!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 28743, post: 58622"] Jag skrev själv i ett inlägg att min skitbil hade rasat, och att jag behövde en ride ner till St:Anton. Då när jag går och grubblar som mest på hur jag skall ta mig ner så ringer min gammla far på mobilen. Han undrar lite kort om jag har lyckats pilla ordning på bilhelvetet. Jag svarar nej. Då säger han lite kvickt -ja men jag har ju köpt en passat, disel, jag kan ju köra er ner!!!!!!! Först srattade jag sen tänkte jag efter lite och det är nog inte så tokigt. Även om vi tre som skall ner får betala bränsle för en t,o,t resa så blir det nog inte så fasligt dyrt! I bland är det inte så tokigt med de gammal. Dessutom så får ju farssan se vad det är man har och skall syssla med sissta tiden! Syns på Funky!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 bilplats
Tillbaka
Topp