Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 ledig plats i lägenhet St Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hannaclaesson" data-source="post: 913285" data-attributes="member: 87662"><p>Hejsan <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Vi är tre stycken tjejer (som inte känner varandra) som söker en fjärde person att dela vår lägenhet med. Så är det någon tjej där ute som åker själv och letar boende? Lite drygt 3000 euro var för ett halvår. Busshållplats precis utanför dörren, bussen går var tionde min, annars funkar det att gå också. Ägarna ville helst bara ha tjejer, och eftersom det är dubbelsäng som gäller kanske det är smidigast i vilket fall <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> hör av dig om du är sugen, antingen via PM eller varför inte skicka iväg ett mejl till claesson.hanna@hotmail.com</p><p></p><p>Ha det så fint!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hannaclaesson, post: 913285, member: 87662"] Hejsan :) Vi är tre stycken tjejer (som inte känner varandra) som söker en fjärde person att dela vår lägenhet med. Så är det någon tjej där ute som åker själv och letar boende? Lite drygt 3000 euro var för ett halvår. Busshållplats precis utanför dörren, bussen går var tionde min, annars funkar det att gå också. Ägarna ville helst bara ha tjejer, och eftersom det är dubbelsäng som gäller kanske det är smidigast i vilket fall :) hör av dig om du är sugen, antingen via PM eller varför inte skicka iväg ett mejl till claesson.hanna@hotmail.com Ha det så fint! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 ledig plats i lägenhet St Anton!
Tillbaka
Topp