Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 ledig plats i Verbier finns!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thomasine" data-source="post: 216925" data-attributes="member: 52496"><p>Hallå! </p><p>Jag kanske är intresserad! </p><p>Är en 19årig tjej som just nu jobbar i Sthlm. var och säsongade i Chamonix förra vintern och är lite sugen igen. Har inga kompisar som vill ut den här gången så hade gärna haft roomies! Jag hade dock inte tänkt stanna så länge: 1-2 månader eftersom jag jobbar! när ska ni dit? hade det varit ok om jag bodde där en kortare tid eller måste det vara någon permanent? Hör av er!</p><p>MVH</p><p>Thomasine</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thomasine, post: 216925, member: 52496"] Hallå! Jag kanske är intresserad! Är en 19årig tjej som just nu jobbar i Sthlm. var och säsongade i Chamonix förra vintern och är lite sugen igen. Har inga kompisar som vill ut den här gången så hade gärna haft roomies! Jag hade dock inte tänkt stanna så länge: 1-2 månader eftersom jag jobbar! när ska ni dit? hade det varit ok om jag bodde där en kortare tid eller måste det vara någon permanent? Hör av er! MVH Thomasine [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 ledig plats i Verbier finns!
Tillbaka
Topp