Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 ledig plats verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gipsysoul" data-source="post: 197132" data-attributes="member: 65544"><p>Tjena,</p><p>Vi är tre glada, trevliga och förhållandevis sansade göteborgare som har fixat en håla i Verbier under mars månad med allt vad det innebär av åkning, glatt drickande och franska felsägningar.</p><p></p><p>Vi söker dig som älskar att åka och som lockas av tanken på att tillbringa ett antal timmar i en fin volvo 740 och som inte är alltför kräsen med boende, mat, umgänge, hygien, etc. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Lipsillar undanbedes. I gengäld erbjudes trevligt sällskap och billig resa.</p><p></p><p>Lägenheten finns från 3 till 31 mars och passar alltså nån som i första hand vill ner och tillbringa en månad med intesivt skiåkande. Kostnad för lägenheten ca 5200/person.</p><p>Mer detaljer fås ifall intresse finns.</p><p></p><p>Skall poängteras att vi är relativt seriösa åkare och därför söker en någorlunda likasinad.</p><p></p><p>//Emelie, Tobbe, Robban</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gipsysoul, post: 197132, member: 65544"] Tjena, Vi är tre glada, trevliga och förhållandevis sansade göteborgare som har fixat en håla i Verbier under mars månad med allt vad det innebär av åkning, glatt drickande och franska felsägningar. Vi söker dig som älskar att åka och som lockas av tanken på att tillbringa ett antal timmar i en fin volvo 740 och som inte är alltför kräsen med boende, mat, umgänge, hygien, etc. ;) Lipsillar undanbedes. I gengäld erbjudes trevligt sällskap och billig resa. Lägenheten finns från 3 till 31 mars och passar alltså nån som i första hand vill ner och tillbringa en månad med intesivt skiåkande. Kostnad för lägenheten ca 5200/person. Mer detaljer fås ifall intresse finns. Skall poängteras att vi är relativt seriösa åkare och därför söker en någorlunda likasinad. //Emelie, Tobbe, Robban [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 ledig plats verbier
Tillbaka
Topp