Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 månads boende i alperna, vart finns plats?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="discosteve" data-source="post: 610230" data-attributes="member: 42418"><p>Hej! </p><p></p><p>Om ca en vecka så har jag tagit en månads semester och tänkte dra ner till alperna och åkal ite skidor. Så det jag söker är en säng/golvplats för en månad.</p><p>Jag har inte någon speciell ort högst upp på listan utan är öppen för de flesta orter om det finns någon som har några kvadrat över!</p><p></p><p>Hör av er på:</p><p>073-8309844</p><p>jonasspolander@yahoo.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="discosteve, post: 610230, member: 42418"] Hej! Om ca en vecka så har jag tagit en månads semester och tänkte dra ner till alperna och åkal ite skidor. Så det jag söker är en säng/golvplats för en månad. Jag har inte någon speciell ort högst upp på listan utan är öppen för de flesta orter om det finns någon som har några kvadrat över! Hör av er på: 073-8309844 jonasspolander@yahoo.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 månads boende i alperna, vart finns plats?
Tillbaka
Topp