Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
+1 pers, lägenhet Chamonix 15/1 - 11/3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan-B" data-source="post: 133780" data-attributes="member: 32765"><p>Hej</p><p></p><p>Jag och min kompis har nu en lägenhet i Chamonix sud för 3 personer ca 15/1 till 11/3 och behöver en till person att dela den med. Det är en studio på ca 20m2 med pentry med spisplattor, kylskåp, ugn eller micro, badrum med WC, bäddar för 3 personer.</p><p></p><p>Vi är två 21åriga killar från Göteborg som skall ta studieuppehåll och åka bräda/skidor under denna period. Vi hade inte tänkt jobba något där nere eftersom vi åker så "kort" tid.</p><p></p><p>låter det intressant ?</p><p>Maila</p><p>johan_borgeson@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan-B, post: 133780, member: 32765"] Hej Jag och min kompis har nu en lägenhet i Chamonix sud för 3 personer ca 15/1 till 11/3 och behöver en till person att dela den med. Det är en studio på ca 20m2 med pentry med spisplattor, kylskåp, ugn eller micro, badrum med WC, bäddar för 3 personer. Vi är två 21åriga killar från Göteborg som skall ta studieuppehåll och åka bräda/skidor under denna period. Vi hade inte tänkt jobba något där nere eftersom vi åker så "kort" tid. låter det intressant ? Maila johan_borgeson@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
+1 pers, lägenhet Chamonix 15/1 - 11/3
Tillbaka
Topp