1 plats i säsongsboende verbier.

BollKalle

Ny medlem
Hej!

Vi har ett centralt boende för 6 pers i verbier. Nu finns det en plats över. Vi söker därför en till person att dela boende med. Vi är standard grabbar från stockholm och en flicka, mestadels där för skidåkningen. Dessutom är vi snälla o rara o helt underbara. Men skriv lite om dig själv så får vi ta det därifrån!

Med Otrevligt Vänliga Hälsningar Kalle, Olof, Kulan, Långe-yohan och sist men minst Agnes.

Senast ändrad:
Hej, jag är jätteintresserad av platsen. Jag vill gärna åka mycket skidor men ska även försöka hitta ett jobb. Jag är en social norrlandstjej som har stått på skidor sen jag lärde mig gå och det vore jättekul att dela lägenhet med er. Kul om man kan lära känna några stycken när man som jag åker ner ensam. Jag är välstädad och duktig på att laga mat förhoppningsvis lika underbar som ni. Det är några saker jag undrar över:

Hur länge har ni lägenheten?
Vad kostar det för hela säsongen?
Hur stor är den? Finns det nån hemsida man kan kolla bilder på lägenheten?
När åker ni andra ner?

Undrar också om ni andra ska jobba eller bara åker ner för åkningen. Om ni ska jobba, har ni skaffat jobb hemifrån eller ska ni söka när ni kommer ner? Jag har inget jobb ännu men har hört att det inte är så svårt att fixa om man åker ner innan jul.

Min mail: oxen_kv86@hotmail.com

MVH Kristina

Tjena, jag och en till kille siktar på att åka ner, så om det öppnar sig för en plats till, så är vi ruggigt intresserade.
Vi är två killar från Stockholm, som verkar ha samma mål för säsongen som er!

Här är lite mer info;
'
http://www.kingsverbier.ch/Alba/en/alba_apartments2_3.htm <-- bilder o sånt..

Hyran kommer ligga på ca; 4900 kr per månad.

Vi har hyrt lyan från 1 dec - slutet av april.

Vi kommer vara nere den 1a december, ngra kommer kanske lite senare. Jag är på plats den 26e: november.

Nu ere så att Agnes polare kanske ska med och då är det tyvärr fullt, men skriv och skriv så får vi se ifall det blir någon öppning. Jag ska försöka hålla er uppdaterade!

Hallå!

Jag heter Alex och kommer från Stockholm och är väldigt intresserad av att få vara en del av ert kollektiv. Tänkte åka ner själv den 17 dec då plugget blir klart. Har kanske ett diskjobb på G i Verbier, men det spelar inte så stor roll, tar väl vad jag kan få så länge det finns tid över att ha massa skojig skidåkning och kanske lite fest och stoj.

Ta med mig:) /Alex

Tillbaka
Topp