Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 plats kvar i lägenhet i Verbier!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olle_sv" data-source="post: 132030" data-attributes="member: 28194"><p>Tja!</p><p>Vi har fortfarande en plats kvar i vår lägenhet i Verbier och letar nu efter nån att fylla den här platsen. </p><p>Hyran ligger på 18500kr för hela säsongen (3dec-29april) och då ingår vatten och el... Vi måste fylla den här platsen så snart som möjligt så ifall nån är intresserad så får ni skynda er!</p><p>Maila svar till olle.sv@bredband.net för mer info!</p><p></p><p>Tack för mig</p><p>/Olle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olle_sv, post: 132030, member: 28194"] Tja! Vi har fortfarande en plats kvar i vår lägenhet i Verbier och letar nu efter nån att fylla den här platsen. Hyran ligger på 18500kr för hela säsongen (3dec-29april) och då ingår vatten och el... Vi måste fylla den här platsen så snart som möjligt så ifall nån är intresserad så får ni skynda er! Maila svar till olle.sv@bredband.net för mer info! Tack för mig /Olle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
1 plats kvar i lägenhet i Verbier!
Tillbaka
Topp