1 plats ledig i centralt boende i Verbier

maxbre

Ny medlem
HEJ!

Mina vanner har en plats ledig i sitt sasongsboende i Verbier och eftersom att de inte ar svenskar sa fragade de mig om jag kunde hjalpa dem att skriva ett inlagg har for att hitta en sista. Lagenheten ligger i ett sjukt bra lage precis vid huvudliften Medran och har i princip ski in/ski out. De ar for stunden tre grabbar och en tjej. Tva av dem ar fran australien, en av dem ar svensk och tjejen ar fran Scotland. Samtliga ar sjukt harliga och skona manniskor. Hor av er om detta ar intressant!

MVH.

Hi,

Sorry for the English, but I came across your post and google translated it. I could be interested and just wondered if you had some more details on the apartment or an email for the guys there already? You can contact me by email on alan_archer84@hotmail.com.

Cheers

Tjenare!

Låter väldigt lockande!! Har lite polare där nere men hade tyckt att det vore skitkul att träffa nytt folk.

Hade varit soft om man kunde fått lite mer info om boendet och pris osv :).

Hör av dig om dom inte redan har fått napp, tack på förhand!

TJA!

Yoo!

Jag jobbar för langley atm i les deux alpes och trivs inte. Tänker varken bo som ett djur eller slita som ett djur, därför tänker jag dra till verbier. Jag är mycket intresserad, andra gången jag bor utomlands själv. 19 år, älskar att åka skidor och har inget emot att spränga skallen ett par ggr i veckan. Skulle vara guld om du kunde be de höra av sig till mig på m.gasslander@hotmail.com

Thanks!

Hej!

Är 20 år gammal o söker boende för Januari och Februari. Ska inte jobba något utan ska bara åka skidor. Bor idag i egen lägenhet så vet självklart hur allt fungerar. Jag kommer städa o hålla allt iordning.

Hör gärna av er om jag låter intressant.

0708-713435
timsannes.sweep@gmail.com

Tillbaka
Topp