Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
1 vecka alperna jan/feb. Första resan, vart åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heurlin" data-source="post: 1019495" data-attributes="member: 118922"><p>Jag och 4 polare har tänkt att skippa årliga Trysil resan iår(nästa år) och satsa på en resa till alperna istället. Dock så vet inte inte vart vi ska åka. Ställen med prio 1 på festande och prio 2 på skidåkande skippar vi gärna då vi är ute efter att åka skidor. Dock inte uteslutet att man ibland måste ta sig en öl då och då =)</p><p></p><p>Eftersom det är våran första riktiga skidresa så tänkte vi fega lite och köra på ett färdigt paket och även fast en roadtrip skulle skoj så tänkte vi satsa på flyg denna gång.</p><p></p><p>Bara pistad åkning funkar men testa på att åka riktigt lössnö/offpist åkning skulle inte vara helt fel måste jag erkänna.</p><p></p><p>Så, Österriket? Frankrike? Italien? Schweiz? Vart f*n ska vi åka?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heurlin, post: 1019495, member: 118922"] Jag och 4 polare har tänkt att skippa årliga Trysil resan iår(nästa år) och satsa på en resa till alperna istället. Dock så vet inte inte vart vi ska åka. Ställen med prio 1 på festande och prio 2 på skidåkande skippar vi gärna då vi är ute efter att åka skidor. Dock inte uteslutet att man ibland måste ta sig en öl då och då =) Eftersom det är våran första riktiga skidresa så tänkte vi fega lite och köra på ett färdigt paket och även fast en roadtrip skulle skoj så tänkte vi satsa på flyg denna gång. Bara pistad åkning funkar men testa på att åka riktigt lössnö/offpist åkning skulle inte vara helt fel måste jag erkänna. Så, Österriket? Frankrike? Italien? Schweiz? Vart f*n ska vi åka? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
1 vecka alperna jan/feb. Första resan, vart åka?
Tillbaka
Topp