Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
10/11 Outfit!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johan-d" data-source="post: 833524" data-attributes="member: 73175"><p>Men vafan? Helt ärligt? Denna diskussion....innanför, utanför, låta alla ha som dom vill och ingen behöver komma med nåra dryga kommentarer om varför man har si och så. Jag har mina utanför och har alltid haft det, och under alla år jag har åkt skidor har jag aldrig tappat mina googles, och då har man gjort rejäla vurpor också.</p><p></p><p>Gillar man att ha dom innanför, fine. Smaksak...</p><p></p><p>Btw Eff, snygg outfitt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johan-d, post: 833524, member: 73175"] Men vafan? Helt ärligt? Denna diskussion....innanför, utanför, låta alla ha som dom vill och ingen behöver komma med nåra dryga kommentarer om varför man har si och så. Jag har mina utanför och har alltid haft det, och under alla år jag har åkt skidor har jag aldrig tappat mina googles, och då har man gjort rejäla vurpor också. Gillar man att ha dom innanför, fine. Smaksak... Btw Eff, snygg outfitt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
10/11 Outfit!
Tillbaka
Topp