Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1287721" data-attributes="member: 144594"><p>Hur klämmer man med vilja ut en njursten?</p><p></p><p>Jag har några till (fast nu börjar det bli lite "när jag mötte Lassie"...): </p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Skälla på någon som lutar skidorna mot bilen</li> <li data-xf-list-type="ul">Glömma en väska med laptop på övernattningsmotellet i Rostock och inte uppmärksamma det förrän söder om Berlin</li> <li data-xf-list-type="ul">Se fulla tjejer på huk kissa utanför Sunwing i Åre</li> <li data-xf-list-type="ul">Köra ihjäl en lämmel (den var extra krystad)</li> <li data-xf-list-type="ul">Glömma att det bytt till sommartid och landa vid botten av Gästrappet efter liftstängning (med bilen uppe vid nämnda Sunwing)</li> <li data-xf-list-type="ul">Heja på Felix St Clair Renard på torget i Chamonix (ja precis som i filmen)</li> <li data-xf-list-type="ul">Få en pratstund med Patrick Vallencent (RIP, så det är kört för er andra) </li> <li data-xf-list-type="ul">Köra i 90 km/h rakt genom en korsning med stoppskylt på väg till Kittelfjäll</li> <li data-xf-list-type="ul">Satsa på att bli skidguide och sedan regnar hela alpsäsongen bort</li> <li data-xf-list-type="ul">Köra hem från Åre till Fjolträsk med helt sprucket avgasrör </li> </ul></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1287721, member: 144594"] Hur klämmer man med vilja ut en njursten? Jag har några till (fast nu börjar det bli lite "när jag mötte Lassie"...): [LIST] [*]Skälla på någon som lutar skidorna mot bilen [*]Glömma en väska med laptop på övernattningsmotellet i Rostock och inte uppmärksamma det förrän söder om Berlin [*]Se fulla tjejer på huk kissa utanför Sunwing i Åre [*]Köra ihjäl en lämmel (den var extra krystad) [*]Glömma att det bytt till sommartid och landa vid botten av Gästrappet efter liftstängning (med bilen uppe vid nämnda Sunwing) [*]Heja på Felix St Clair Renard på torget i Chamonix (ja precis som i filmen) [*]Få en pratstund med Patrick Vallencent (RIP, så det är kört för er andra) [*]Köra i 90 km/h rakt genom en korsning med stoppskylt på väg till Kittelfjäll [*]Satsa på att bli skidguide och sedan regnar hela alpsäsongen bort [*]Köra hem från Åre till Fjolträsk med helt sprucket avgasrör [/LIST] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Tillbaka
Topp