Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1287743" data-attributes="member: 166682"><p>1. harvat runt med lös häl halva 90-talet och trodde man var cool</p><p>2. kört bil till alperna och ignorerat polarnas varning om dubbförbud i Tyskland (kl 3 på natten fick jag ta fram min Letherman och dra ut dubb för dubb, när vi klev av färjan i Puttgarten)</p><p>3. Sågat ned en helvetes massa björkar i Åre för att få "egen" skogsåkning</p><p>- Landat mitt i natten i Seattle utan någon plan att ta sig till Whistler. Fick lift med några gräsrökande bummare som jag fick bo hos tills [USER=15720]@Hawk100[/USER] behagade dyka upp (tre efter dagar utsatt tid)</p><p>4. Varit en hårsmån från att åka med i monsterlavin (utlöst av en stor potatis)</p><p>5. Trott att man var kung på skutan - tills man besökte polarna i Chamonix som åkte skiten ur en (sen var det slut med telemarkstramset)</p><p>6. åkt skidor med minst 10 pers från detta forum</p><p>7. övergivit "skiddate" med snygg tjej för att åkningen var för bra.</p><p>8. Tältat och gjort toppturer, ensam i månskenet</p><p>9. Sjukanmält sig för att det snöat flera deci (händer minst 1 ggr/år)</p><p>10. Köpt Skistar All i brist på alternativ (not anymore)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1287743, member: 166682"] 1. harvat runt med lös häl halva 90-talet och trodde man var cool 2. kört bil till alperna och ignorerat polarnas varning om dubbförbud i Tyskland (kl 3 på natten fick jag ta fram min Letherman och dra ut dubb för dubb, när vi klev av färjan i Puttgarten) 3. Sågat ned en helvetes massa björkar i Åre för att få "egen" skogsåkning - Landat mitt i natten i Seattle utan någon plan att ta sig till Whistler. Fick lift med några gräsrökande bummare som jag fick bo hos tills [USER=15720]@Hawk100[/USER] behagade dyka upp (tre efter dagar utsatt tid) 4. Varit en hårsmån från att åka med i monsterlavin (utlöst av en stor potatis) 5. Trott att man var kung på skutan - tills man besökte polarna i Chamonix som åkte skiten ur en (sen var det slut med telemarkstramset) 6. åkt skidor med minst 10 pers från detta forum 7. övergivit "skiddate" med snygg tjej för att åkningen var för bra. 8. Tältat och gjort toppturer, ensam i månskenet 9. Sjukanmält sig för att det snöat flera deci (händer minst 1 ggr/år) 10. Köpt Skistar All i brist på alternativ (not anymore) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
10 saker att ha gjort i ett skidåkarliv
Tillbaka
Topp